وكيل آنلاين و مشاور حقوقي رايگان و متخصص

وكيل آنلاين و مشاور حقوقي رايگان و متخصص

وكيل آنلاين و مشاور حقوقي رايگان و متخصص

موسسه حقوقي داتيكان در شهريور ۱۳۹۴ به ابتكار جمعي از نخبگان حقوقي براي نزديك كردن خدمات حقوقي به نيازهاي جامعه تاسيس شد.

به گزارش تدبير، بنابر اعلام موسسه حقوقي داتيكان، ارائه خدماتي همچون مشاوره حقوقي رايگان به صورت آنلاين تلفني و حضوري، تفكيك تخصصي وكلا بر اساس پرونده‌ها، ارائه و فروش اسناد حقوقي به منظور پاسخگويي به نيازهاي روز جامعه، از فعاليت‌هاي اين مجموعه در سال‌هاي اخير بوده است.

 يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بسياري از متقاضيان خدمات حقوقي، دريافت مشاوره حقوقي دقيق پيش از تشكيل پرونده و اقدام حقوقي است. داتيكان با تركيبي از وكلاي جوان و باتجربه متخصص و متبحر كه برخي از آن‌ها رتبه‌هاي برتر آزمون وكالت هستند؛ اين اطمينان را به مراجعين مي‌دهد كه مشاوره حقوقي تلفني، آنلاين و حضوري به وسيله افراد متخصص انجام شود و بهترين خدمات در اختيار ايشان قرار گيرد. در گروه حقوقي داتيكان، هر پرونده ابتدا در مجمع وكلاي مجموعه مطرح مي‌شود و پس از تعيين حوزه تخصصي، به كارگروه مشخص آن واگذار مي‌گردد تا بهترين و متخصص‌ترين وكلا در آن پرونده مشغول به كار شوند.

پرتال حقوقي داتيكان، فعاليت خود را با ارائه خدمات تخصصي حقوقي در سه بخش اصلي: اخبار حقوقي، مرجع اسناد حقوقي و جستجوي وكيل و كارشناس آغاز نموده كه هركدام از اين بخش‌ها داراي كاركردهاي متعدد و ويژه‌اي هستند.

بخش مربوط به مرجع اسناد حقوقي، بانك نسبتاً جامعي از انواع مختلف دادخواست، شكوائيه، انواع قرارداد حقوقي، رويه قضايي و لايحه است كه اين اسناد را وكلا و فارغ‌التحصيلان رشته حقوق در حوزه‌هاي مختلف تدوين كردند و كاربران سايت با توجه به نياز خود از آن‌ها استفاده مي‌كنند.

در بخش جستجوي وكيل، امكان مشاوره آنلاين ميان وكيل و متقاضيان خدمات حقوقي وجود دارد و داتيكان با نظارتي كه بر عملكرد وكلا دارد، اين تضمين را به مراجعه كنندگان مي‌دهد كه نيازهاي حقوقي آنها در سريع‌ترين زمان ممكن و به بهترين شيوه تامين شود.

در ماههاي اخير داتيكان اقدام به راه‌اندازي نخستين سايت ويدئو حقوقي كشور كرده است. اين سايت كه داتيكان مديا نام دارد ، اين امكان را براي تمامي جامعه حقوقي فراهم ساخته تا ويدئوهاي آموزشي حقوقي خود را در سايت بارگذاري كنند و در كنار معرفي خود، امكان استفاده از محتواي آن براي كاربران نيز فراهم باشد.

همچنين انواع نمونه لايحه دفاعيه ، نمونه قرارداد ، وكيل تلفني رايگان ، وكيل آنلاين ، وكيل خوب و حرفه اي نيز در سايت وجود دارد.

از همه متقاضيان و علاقه‌مندان دعوت مي‌شود كه جهت مشاوره حقوقي ، دريافت انواع اسناد حقوقي و قبول وكالت پرونده‌ها، با تلفن‌هاي مؤسسه تماس گرفته يا به سايت داتيكان www.datikan.com  مراجعه كنند.

تلفن‌هاي مؤسسه: ۶۶۵۷۸۲۳۲ - ۶۶۱۲۸۰۹۶-۰۲۱  

نشاني دفتر اصلي موسسه داتيكان: ميدان انقلاب، ابتداي كارگر شمالي، ابتداي فرصت شيرازي، پلاك ۴، واحد۹ .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.